-->

2014. február 3., hétfő

Büntetés helyett strand

Kedves naplóm!
2010.augusztus 28. Sajnálom, hogy megszegtem az ígéretemet, de annyira lefoglalt a szobafogság. :D Na jó, az talán nem, de a hozzá tartozó részek igen. Szobámat takarítottam, titkos beszélgetések Luke-l és a tankönyvek csomagolása. Igen. Nem sokára iskola. -.- Sajnos megkezdődik egy tanulással teli élet szakaszom. Vagyis előtte még egy hét lazaság, de az semmiség. Az előbb bepakoltam a táborra. Nem tehetek róla! Nagyon unatkozok. -.- De most felidézem az elmúlt nap "élményeit".
Augusztus 26. a "neveletlen viselkedés" (idézem apám szavait.) miatt nyári szünet végéig gubbaszthatok a szobámba. Csodás, de megérte. Így át kellett váltanom modern korból őskorba. Igen. A számítógéptől is el lettem tiltva.
Augusztus 27. szobafogság első napja. Hajnali nyolckor arra riadtam, hogy apa az ajtómon dörömböl, hogy kelljek fel.
-Neeem!-húztam a fejemre a takarót.
-Akinek van energiája bogarat csempészni más ételébe, annak legyen energiája reggel felkelni.-gondolom még mindig haragudott a tegnapiért.-Ne szóljak még egyszer.-mormogta és hallottam, ahogy jól odavágja a lábát egy-egy lécsőfokhoz.
-Ahgrr!-kászálódtam ki az ágyból. Magamra ráncigáltam az éppen a kezemhez eső első ruhadarabot, majd lecsoszogtam a konyhába. Fogtam egy szelet pirítóst és visszabattyogtam a birodalmamba. Étvágytalanul haraptam bele a pirítósba és szerencsére nem nagyobbat, mert egy légy nézett velem szembe.
-Nagyon vicces vagy apu!-üvöltöttem le. Hiába semmi reakció. Hagytam a reggelit és tovább intéztem a reggeli tennivalóimat. Nagyban mosom a fogam, mikor a telefonom megrezgett. Ránéztem a felvillanó képernyőre és egy SMS virított rajta. A feladója ismeretlen. Megnyitottam majd mint egy normális ember el is olvastam:
"Szia! Nézz ki az ablakon! Hogy honnan tudom a számod hosszú történet.
Luke xx"
Felkötött sörénnyel, fogkefével a számban kinéztem az ablakon. Se jobb se bal oldalon nem láttam semmit, se senkit.
-Fentebb.-hallottam Luke-t majd megláttam a szobája ablakában, amint egy táblára írta, hogy "Jó reggelt. " "Ez nem normális" jelentettem ki azonnal. Pillanat jelet mutattam neki. Gyors kiöblítettem a szám, majd előkotortam én is a táblám. Ezt utoljára másodikba használtuk, mikor megtiltották, hogy az útra firkáljunk krétával. Nos ennek is vehetjük még hasznát. Kiültem az ablakba és vártam, hogy Luke felmutassa a táblát.
-Mennyit kaptál?-kérdezte.
-Durván egy hetet. Te?
-Kettőt, viszont a gépet nem.-folytatódott a beszélgetésünk így tovább. Mikor vége lett a retró chatelésnek, neki álltam a szobám takarításának. Egész jól ment, míg el nem jutottam az ágyamhoz, vagyis inkább alá. "Akármi van oda lenn az ott is fog maradni." -vágtam rá azonnal. Félve benéztem alá, de azzal a mozdulattal fel is ültem. "Azt hiszem van alatta valaki. Bár nem csodálom, amiket bedobálok oda."-töprengtem rajta, mikor "pisszegést kezdtem hallani az ablakom felől. Kinéztem és egyenesen Luke-t pillantottam meg.
-Úristen.-szédültem meg, mert kicsit sem számította rá.-Mi a frászt keresel te itt?-förmedtem rá
-Shhh. Halkabban. Nehogy azt hidd, hogy az utolsó napokat egyedül fogom tölteni.-mondta bátran.
-Ha rajtakapnak, neked és nekem is végünk van.-paráztam be teljesen, mert féltem, hogy lebukunk.-Jön apám! Látod!?Bújj el azonnal!-fehéredett el az arcom. Szegényt beküldtem az ágy alá, ahova még én sem, a szoba tulajdonosa sem mert volna bebújni.
-Kivel beszéltél?-nyitott be apa.
-Jaaaa...-húztam az időt míg nem tudtam megfelelő választ adni.-Csak annyira magányosan éreztem magam ebben a kis szobában. Biztos az elzártság egyik tünete.-hadartam el gyorsan.
-Tudod kicsim,-ült le apa az ágyra ami elég nagyot reccsent.- ha rosszat teszel vállalni kell a következményeket.-vitába szálltam volna vele, hogy én vállaltam is, de felesleges lett volna, csak azt értem volna el hogy még tovább húzza a prédikációját. Így csak bólogattam, majd végre leráztam.
-Most már tudom kire ütöttél.-mászott ki Luke az ágy alól. Persze a beszédre értette, hisz apa is szeret ugyanúgy sokat beszélni, mint én. - Azt hiszem valaki megharapott az ágyad alatt.-fájlalta a karját, de akkor még nem látta a haját.-Auch! Ez meg mi?!-nyúlt undorodva a hajához.
-Csak pár hetes joghurtos doboz.-vontam meg a vállam.
-Na jó! Megtévesztő ez a szoba. Először azt mutatja "nyugalom" majd belülről "fúj". Ezt én nem bírom! Segítek kitakarítani.
-Luke?! Te rosszul érzed magad? Vagy alapból rendmániás vagy?
-Nem bírom, ha valahol, nincs tisztaság és rend? Baj?!-kapta fel a vizet a rendmániás barátom. "Hát jó. ha annyira akar nyugodtan, csak megkönnyíti a dolgom." törődtem bele. Annyira belemelegedtünk a takarítás rejtelmeibe, hogy fel sem tűnt, hogy háromszor, ismétlem HÁROMSZOR töröltük át a szobát. Már hallani is beteg, nem hogy megtenni. Közben, folyamatosan oltogattuk egymást. Teljesen eltelt a nap, úgy hogy észre se vettük. Négy óra fele egyszerre dőltünk rá az ágyra és megfeledkezve Luke inkognitójáról kiabáltunk, hogy elfáradtunk meg, hogy nem érezzük a kezünket. 
-Vidd innen a hajad!-húzott meg egy vörös tincsem.
-Én ágyam.-vettem fel a gyerekes viselkedést.
-Én arcom.-folytatta Luke.
-Hogy mi??-ültem fel értelmetlen fejet vágva.
-Az arcomban volt a hajad.-magyarázta.
-Ja, bocs'.-és most már az egész hajkoronám az arcán pihent.
-Na most nagyon megbánod.-rántott az ölébe és kegyetlen csikizésbe kezdett. Persze kellett is nekem, akkora sikoltozásba kezdtem, hogy a fél város megsüketült és ezt mért ne hallotta volna meg apa.
-Mi történt?-vágta ránk apa az ajtót.
-őőőőő...-hagyta el ez az egyetlen hang a szánkat. Zavarban és megszeppenve néztünk egymásra majd apámra.
-Nem szobafogságban kéne lenned?-szegezte a kérdését Luke-nak.
-De... az úgy volt...-hebegett összevissza.
-Tudod mit! Hagyjuk ezt a szobafogságos dolgot. Elviszlek titeket a strandra.-változott át az így is furcsa apám extra furcsává.
-Hát. Nekem attól még nincs elengedve.-szomorodott el Luke.
-Csak bízd rám.-veregette meg apa a vállát.-Beszélek a szüleiddel. Hisz mért ülnétek a szobátokban az utolsó napokban? A fiataloké a világ.-nem tudom apa mit nézett/olvasott de az biztos, hogy jót tett neki.
-Akkor én haza szököm.-mutatott Luke az ablak fele és búcsúzóul megölelt.
-Ez mi volt?-súgtam meglepődve a fülébe.
-Nem tudom. Barátok vagyunk nem?-vonta meg a vállát és kaptam tőle egy mosolyt is majd kimászott az ablakon.
-Kislányom, ugye tudja, hogy van ajtónk?-nézett rám apám elég furán.
-Biztos vagyok benne. De tudod ő pókember.-vetettem neki oda halkan.
-Akkor minden rendben. De nem értek még egy dolgot.
-Apaaa. Fel kellene hívni a szüleit.-ráztam le puszta hidegséggel, mielőtt még elkezdi mondani az apró hülyeségeit.
"Ahh... ez a nap is mekkora volt." vágódtam rá az ágyamra és utána már csak sötétség, mert ruhástól el is aludtam. 
2010.augusztus 28.
"Straaaaaaaaaand!!! Ugrottam ki azonnal az ágyból. Teljesen feldobódtam már a víz gondolatától. Mondhatni vízben nőttem fel. Egyszerűen imádok vízi életmódot folytatni, és hogy az új barátommal megyek, aki már nem is annyira új.
-Jó reggelt apu!-nyomtam egy puszit az arcára.
-Szia kicsim. Van egy rossz hírem.-tettet a szomorúságot.-Luke...-be se tudta fejezni a mondatot, már közbe vágtam.
-Mi az, hogy nem bírtad elintézni, csak meg kellett volna beszélned a szüleivel, hogy engedjék el. Apu!! Most akkor mi lesz?-pánikoltam be teljesen feleslegesen.
-Csak annyit akartam mondani, hogy már itt van.
-Hogy mi?!-esett le az állam.-Akkor ez mért rossz?!-fordultam meg a nappali felé ahonnan Luke kukucskált ki és nagyban integetett.
-Gondoltam, nem akartad, hogy lásson superman-s fehérneműbe.-á-á valami nem stimmel mivel tegnap nem öltöztem át piszibe, és most abba vagyok.
-Apaaaaa!-néztem rá kidülledt szemekkel. -Nem vagyok kicsi, hogy átöltöztess este, ha elalszom ruhába, ez nagyon, hogy is mondjam, gáz!-erre a mondatra a nappaliból Luke röhögött fel.-Nem röhög.-fordultam felé, majd megittam a kakaóm és mormogva felmentem a szobámba. Kiválasztottam a legmegfelelőbb ruhát és bikinit. Éppen a bikini felsőt próbáltam felszerencsétlenkednem mikor Luke nyitott rám.
-Basszus.-hagyta el a száját e szó és eltakarta a szemét.
-Bakker.-reagáltam én is, s magamra rántottam a takarót.-Nem ismered a kopogás szót?-pirult el az arcom.
-Tudod azt hittem már kész vagy.-mentegetőzött, és csak vigyorgott ahogy a bikinimmel szerencsétlenkedek.-Segítsek?-csillant meg a szeme.
-Nem kell boldogulok.-de igazat megvallva el kélt a segítség.-Na jó megadom magam. Segítesz?
-Persze. Gyere.-és hipp-hopp becsatolta.
-Indulhatunk!!-felkaptam menetbe a táskám és leszaladtunk a lépcsőn. Beugrottunk egymás után a kocsiba és izgatottan vártuk az indulást.
*strandon*
-El sem hiszem! Itt vagyunk!-ujjongtam.
-Ez hatalmas.-ámuldozott Luke.-Dani, mosolyt kérek.-és helyettem is vigyorgott.
-Mindenhova elviszed?-vettem ki a kezéből a gépet, hogy megnézzem a rólam sikerült képet.-Most te is.-nevettem majd lekaptam őt is a géppel. Csomó idióta fejes kép született, de ez már csak a részletezés.-Irány a hullám medence!-rúgtam le magamról a papucsot és futottam eszetlenül a medence irányába. Majd Luke gázol el mellettem.-Jó nem kell felvágnod! Tudom, hogy gyorsabban futsz!-kiáltottam utána, de ő már nem hallotta. Mikorra belegázoltam a vízbe addigra megtelt mindenféle emberrel, csak épp egy embert nem láttam sehol, így arra kényszerültem, hogy beljebb úszom.
-Mély levegőt!!-üvöltött Luke, de fel se fogtam mi történik velem és a víz alatt találtam magam. Azt hiszem ennyi víz még soha nem került belém egyszerre.
-Utállak!-vettem újra levegőt, de már ő is a víz alatt volt általam.
-Akkor jó, mert én is.-és átkarolta a derekam és együtt lemerültünk.
-Amúgy, meg nem.-jöttünk újra a felszínre.
-Nem gondoltam én se komolyan.-nevetett. Elvoltunk mi ott magunkba és fel sem tűnt, hogy a környezetünkből sikerült mindenkit elüldözni.
Kedves naplóm! Ez lett volna ami velem történt e pár napban. Holnap kimegyünk a gördeszka parkba, igen ezzel csak egy gond van: NEM TUDOK GÖRDESZKÁZNI! Majd megtanulok, vagy nem, de más választásom nincs. Későre jár azt hiszem jól tenném ha lefeküdnék, á, de kit áltatok, úgy se alszok, hisz akkor nem lennék vérbeli lázadó. Jó éjt! xx

1 megjegyzés: