-->

2014. február 25., kedd

Horror film


Kedves naplóm!
2010. szeptember 7 az a nap amikor azt hittem világot fogok váltani. Sajnos ez a vágyam kudarcba fulladt. De legalább jól szórakoztam.
Megvolt a tervem és mindent el is készítettem, bevontam Calum-t és Luke-t is és meg kell, hogy mondjam nagyszerű csapatot alkottunk. A terv nem más volt, mint Mimi elűzése, de ez a része pont nem sikerült.
- Apa, megadod annak a számát .- huppantam rá a kanapéra
-Nem annak, hanem neki. De meg. Minek kell neked ha szabad tudnom?-érdeklődött és a névjegyek között kersgélt.
-Elhívom plázázni, hátha megbarátkozok vele.-mondtam félig igazat.
-Ez szép dolog tőled.-dicsért meg és mit sem tudott az igazságról. Megadta a számot, majd feltárcsáztam, az elméletem beigazolódott, azonnal belement a vásárlásba, és ahogy gondoltam Calum is jött vele. Felvettek kocsival és már robogtunk a város központ felé, és a fejemben egy csomó szőkenős viccel. „Ezzel kikészítem.” nevettem magamba. Ahogy így elmélkedtem meg is érkeztünk.
-Hova menjünk be?-kérdezte és becsapta  a kocsiajtót.
-Kajálni.-vágtuk rá egyszerre.
-De. Most volt ebéd.-értetlenkedett.
-Nem baj.-válaszoltuk megint egyszerre.-Akkor vágjunk bele.-mondtam most már csak én és kértem Calum-tól egy ötöst. Kikértük az ételt és neki álltunk, nem valami kulturáltan enni. Bugyborékoltunk a kólával és az egész arcunk maszatos lett a hamburgertől.
.Mi lenne, nem az arcotokkal ennétek?-szörnyülködött Mimi, mire mi csak a vállunkat megvontuk. Mikor végeztünk, a szőke megkönnyebbülten állt fel.-Menjetek mosakodni. Nem engedem, hogy így menjünk boltról-boltra.- parancsolt ránk. „Mi az, hogy „boltról-boltra”? Még is mennyiről van szó? Én nem készültem erre fel, hogy sokba be kell menni. Én nem vagyok az a pláza cica kategória. SOS!”-pánikoltam be.Mikorra túl tettem magam rajta eszembe jutott, hogy el kéne sütni az első poént. „Kotorászni kezdtem az adattárban” és beugrott egy ideális.
-Mimi! Kérdezhetek valamit?-mosolyogtam alattomosan.
-Persze.-bólogatott és próbált értelemes fejet vágni, ami nem nagyon sikerült neki.
- Miért dobál a szőke nő a vécébe kenyérdarabkákat?
-Nem tudom.-rázta meg szomorúan a fejét és fel sem tűnt neki a metafora.
- Eteti a toalett kacsát.-nevettem el magam.
-Ez jó vicc volt.-mondta erőltetett mosollyal, és még mindig nem esett le neki.-Hé! Ez nem volt vicces. Neveletlen vagy.-kaptam meg, de ezen csak nevetni tudtam. „És ez csak az első vicc volt.” Bementünk a mosdóba és körülbelül úgy viselkedtem, mint valami nem normális.
-Nézd!! Ha iderakom a kezem akkor jön a víz, ha elveszem akkor nem.-tettem azt minha még az életben nem lettem volna ott.-Aztaaa.-álltam meg a kézszárító előtt. Aláhajoltam és a számba engedtem a meleg levegőt. Nem volt valami jó dolog, de sikerült Mimi-t teljesen leégetni, és nem magamat ez a fontos.
-Mi tartott ilyen sokáig?-nézett rám értetlenkedve Calum.
-Shh. Majd elmesélem. De azt hiszem nem maradunk már sokáig.-erre a mondatomra mindketten összenéztünk és elnevettük magunkat.
-Jó, hova menjünk be?-kérdezte Mimi gőzölgő fejjel.
-A videó tékába.-kiabáltuk egyszerre. Ekkor meg csörrent a telefonom, Luke hívott.
„-Hogy álltok?-kérdezte izgatottan
-Egész jól. Most megyünk a tékába. Mit vegyünk ki?
-Mért tőlem kérdezed?-mondta megszeppent hangon.
-Mert mondjuk, este te is átjössz és megnézünk együtt egy jó filmet?!-világosítottam fel.
-Ez olyan mint…-nem hagytam, hogy befejezze.
-Na akkor milyen filmet?-türelmetlenkedtem.
-Valami horrort.
-Rendben.-egyeztem bele azonnal, de akkor még nem tudtam mire vállalkozok, még az életben nem láttam horror filmet.
-Várj! Tudok egy jó viccet amit muszáj elsütni.
-Mond.-mire ő elmondta én meg nevetve tettem le a telefont.” Odafordultam Calum-hoz aki izgatottan figyelte a beszélgetésünket és elmondtam neki is.
-Mondhatok valamit?-fordultam Mimihez, mire ő unottan felém nézett.- Két szőke nő beszélget:
-Nálatok sincs meleg víz?-folytatta Calum
- De van, csak hideg.-fejeztem be
-Elegem van!-hisztizett be-Fogátok a DVD-ket és menjünk azonnal haza.-„ami elég érdekesen hangzott, mert neki és nekem a haza két különböző helyet jelent. Ő tudja.” Kiszálltam a kocsiból, majd ő is követett engem. Benn a lakásba kivágta a cirkuszt, hogy hogy lehetek ilyen, én pedig ártatlanul magyaráztam apának, hogy csak barátkozni akartam, amit szerintem elhitt. Apa elintézte, hogy este film nézős este legyen, így Luke is átjöhetett és hármasban nézhettük az első horror filmem. Hármasban, mivel a felnőtteket sikerült elriasztani. Két fiú között ültem és majdnem mindem második percben csukva volt a szemem.
-Csak nem félsz Dani?-nézett rám Luke
-Egy kicsit.-és megint lehunytam a szemem, mert újból egy ijesztő rész következett.
-Ez csak egy film.-nyugtatott meg és megfogta a kezem, mintha olyan sokat segített volna a helyzetemen. Mikor hála az égnek vége lett a filmnek megkönnyebbülten álltam fel, de a film olyan hatást gyakorolt rám, hogy nem mertem egyedül a sötétben mászkálni, így kénytelen voltam a fiúkat bevárni, akik még a filmet elemezték.
-Ki hol alszik?-zavartam meg a beszélgetésüket.
-Ha nincs hely hazamegyek.-nézett rám teljesen komolyan Luke.
-De hogy mész.-vágtam rá azonnal. –Jó akkor előkeresem a matracokat, jöttök?
-Mi az nem mersz egyedül menni.-nevettek rajtam.
-De.-kiabáltam, de közben nem nagyon volt bátorságom. Szerencsére velem tartottak és sikeresen megtaláltam a matracokat is. Lefeküdtünk aludni és hiába találtam meg a legmegfelelőbb alvó pozícióm, nem tudtam elaludni. Bár közre játszott az is, hogy a kedves vendégek folyton ijesztő hangokat utánoztak és húzgálták a takaróm, de a lényeg, hogy nem jött álom a szememre.
Kedves naplóm!
Így telt el az utolsó nap a suli kezdete előtt. Annyira jól éreztem magam. Nem akarom, hogy a suli elrontson mindent, és még közmunkán is vagyok, szóval ezt az „élményt lehet még fokozni??” Na jó rendben , megyek. Hamarosan írok! (:

UI:  Nagyon köszönöm az új fejlécet: Charlotte Delacroix-nak. Nagyon nagyon tetszik :3

2 megjegyzés: